• Aspire Global/

Aspire globals delårsrapport för det första kvartalet 2019 presenteras den 13 maj 2019 – inbjudan till telekonferens

Den 13 maj 2019 offentliggör Aspire Global delårsrapporten för det första kvartalet 2019. Samma dag klockan 10:00 (CET) inbjuds investerare, analytiker och journalister till en telefonkonferens där bolagets VD, Tsachi Maimon, och CFO, Motti Gil, presenterar delårsrapporten och besvarar frågor.

Presentationen kommer att hållas på engelska och sänds direkt via följande länk: https://tv.streamfabriken.com/aspire-global-q1-2019 Det är även möjligt att delta och ställa frågor genom att ringa in på nedanstående telefonnummer:

Sweden: +46 8 5055 83 66

UK: +44 3333 009 035

US: +1 8335 268 347

Presentationsmaterialet från telefonkonferensen kommer att publiceras på bolagets webbplats www.aspireglobal.com.

Tsachi Maimon, VD, tel: +356-79 777 898 eller e-mail: tsachi@aspireglobal.com

Motti Gil, CFO, tel: +972-73 372 3154 eller e-mail: mottigi@aspireglobal.com

Sedan starten 2005 erbjuder Aspire Global operatörer och white labels en fullservicelösning för lansering och drift av onlinekasino och sportsbetting. Den kraftfulla, marknadsledande plattformen innefattar ett komplett utbud av tjänster såsom betalningslösningar, riskhantering, regelefterlevnad, ett flerspråkigt CRM-verktyg, kundsupport, VIP-hantering och optimering av spelarvärde. Aspire Global har spellicenser på ett flertal reglerade marknader såsom Storbritannien, Sverige, Danmark och Malta. Bolagets aktie är noterad på Nasdaq First North Premier (ASPIRE). Certified Advisor: FNCA Sweden AB, info@fnca.se, +46-8-528 00 399. För mer information, se www.aspireglobal.com

Taggar: