Ändring av antalet aktier och röster i Aspiro AB (publ)

Report this content

Med hänvisning till bestämmelserna i lagen om handel med finansiella instrument meddelas härmed att den av Aspiro AB genomförda apportemissionen inneburit att antalet aktier och röster i bolaget ökat under november månad på sätt som framgår nedan.

Före apportemissionen: totalt antal aktier och röster 192 853 115.

Efter apportemissionen: totalt antal aktier och röster 206 260 016.

Informationen är sådan som Aspiro AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen om börs- och clearingverksamhet och eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades till offentliggörande den 30 november 2011 klockan 8.30.

För frågor, vänligen kontakta: Kristin Castillo Eldnes, IR- och informationschef i Aspiro, +47 908 07 389, kristin.eldnes@aspiro.com eller Gunnar Sellæg, VD, Tel: +47 901 81 528, e-post: gunnar.selleg@aspiro.com

Om Aspiro
Aspiro har en unik position som världens enda leverantör av kompletta streamingtjänster för tv och musik till partners som vill använda sitt eget varumärke på tjänsten. Aspiro levererar också musiktjänsten WiMP direkt till konsumenter på utvalda marknader. Aspiro har mer än tio års erfarenhet inom mobilteknik och detaljhandel i norra Europa och tjänster levereras till partners över hela världen, exempelvis Deutsche Telekom, Telenor, 3, TeliaSonera, BBC, Entel och Canal Digital. Aspiro är noterat på Nasdaq OMX Nordiska Börs i Stockholm.

Taggar: