Aspiro bjuder in till press- och analytikermöten 10-11 november

I samband med att Aspiros resultat för tredje kvartalet offentliggörs bjuder Aspiro in till en lunchpresentation. Aspiros VD Gunnar Sellæg kommer att presentera utvecklingen under det gångna kvartalet, den 10 november klockan 12.00. Delårsrapporten för tredje kvartalet 2011 offentliggörs samma morgon klockan 8.30.

Den 11 november bjuder Aspiro in till ytterligare en analytikerlunch, för en djupare genomgång av bolagets strategi, framtidsutsikter och produkter.

Plats båda dagar: Aspiros lokaler på Östermalmsgatan 87 D i Stockholm.

Tider: torsdagen den 10 november och fredagen den 11 november 2011, klockan 12.00 båda dagar. Lättare lunch serveras.

OSA

Senast den 8 november, via sms till +47 908 07 389 eller e-post inbox@aspiro.com, ange namn och företag.

För frågor, vänligen kontakta: Kristin Castillo Eldnes, IR- och informationschef i Aspiro, +47 908 07 389, kristin.eldnes@aspiro.com

Aspiro har en unik position som världens enda leverantör av kompletta streamingtjänster för tv och musik till partners som vill använda sitt eget varumärke på tjänsten. Aspiro levererar också musiktjänsten WiMP direkt till konsumenter på utvalda marknader. Aspiro har mer än tio års erfarenhet inom mobilteknik och detaljhandel i norra Europa och tjänster levereras till partners över hela världen, exempelvis Deutsche Telekom, Telenor, 3, TeliaSonera, BBC, Entel och Canal Digital. Aspiro är noterat på Nasdaq OMX Nordiska Börs i Stockholm. Läs mer på www.aspiro.com/ir