• Aspiro/

Aspiro bjuder in till telefonkonferens för presentation av bokslutskommunikén för 2014 den 5 februari

I samband med att Aspiros bokslutskommuniké för 2014 offentliggörs bjuder Aspiro in till en telefonkonferens för att presentera rapporten. Telefonkonferensen hålls torsdag 5 februari kl 12:00. Aspiros VD Andy Chen och CFO Chris Hart medverkar.

Rapporten offentliggörs samma morgon klockan 8.30.

Telefon: +46 (0) 8 505 59 840

Kod: 357596#

För frågor, vänligen kontakta: Andy Chen, VD, (+47) 948 317 83 andy.chen@aspiro.com

Aspiro är ett medieteknikföretag som spelar en framskjuten roll i den pågående omdefinieringen av människors sätt att konsumera musik. Prenumerationstjänsten WiMP erbjuder konsumenter en komplett musikupplevelse med HiFi-ljudkvalitet, HD-video och redaktionellt innehåll. Dessutom är Aspiro, genom syndikeringsplattformen RADR, en innehållsleverantör till mediabranschen och hjälper sina partners att attrahera och behålla besökare på deras webbplatser. För mer information, besök www.aspiro.com