• Aspiro/

Aspiro bjuder in till telefonkonferens för presentation av delårsrapporten för april-juni 2013 den 18 juli

I samband med att Aspiros delårsrapport för andra kvartalet 2013 offentliggörs bjuder Aspiro in till en telefonkonferens för att presentera rapporten. Telefonkonferensen hålls torsdag 18 juli kl 10:00. Aspiros VD Peter Tonstad och CFO Jörgen Carlsson medverkar.

Rapporten offentliggörs samma morgon klockan 8.30.

PIN

35 75 96#

För frågor, vänligen kontakta: Peter Tonstad, VD, (+47) 481 76 102, peter.tonstad@aspiro.com

Aspiro är ett ledande streamingbolag med huvudfokus på musiktjänsten WiMP och videotjänster som levereras till partners. WiMP levereras direkt till konsument samt genom partners som operatörer och tv-distributörer. Med WiMP tänker Aspiro globalt, men jobbar lokalt, med en redaktion och egna team som anpassar tjänsten till varje land. Aspiro har femton års erfarenhet inom digitala tjänster och är ett tillväxtbolag med höga ambitioner. Aspiro är noterat på Nasdaq OMX Nordiska Börs i Stockholm. Läs mer på www.aspiro.com