Inpoc lanserar ny skvallertjänst

Report this content

Inpoc Skvaller är en ny prenumerationstjänst som låter intresserade kunder hålla koll på sina favoritkändisar direkt i mobiltelefonen. Tjänsten lanseras i samarbete med Kändissajten Posh24.se som uppdaterar med det senaste skvallret dygnet runt.

Den nya tjänsten gör det senaste och hetaste kändisskvallret tillgängligt när och var som helst, antingen det är hos frisören eller på bussen. Det finns även möjlighet att köpa mobilprodukter som ringsignaler och musikvideos med de aktuella artisterna som man läser om.

- Den nya tjänsten passar perfekt för kunder som vill hänga med i vad som händer bland kändisarnas glitter och glamour, med Inpoc Skvaller har de alltid koll på det senaste, säger Aspiros Sverigechef Sofia Krook.

- Samarbetet med Aspiro är ett exempel på vårt växande nätverk av samarbetspartners som nu även har tagit oss till den mobila marknaden. Detta är ett bevis på att vår affärsmodell fungerar genom att vi kan skapa värde för våra partners samtidigt som vi ökar kännedomen om Posh24 - Sveriges största kändissajt, säger Christofer Båge, VD på Posh24.

För att starta Skvallertjänsten skicka ett sms med texten START SKVALLER till 72 100.