• Assemblin/

Assemblin Financing AB (publ) offentliggör ett erbjudande om 100 miljoner euro av senior secured floating rate notes som löper ut 2025

EJ FÖR DISTRIBUTION ELLER OFFENTLIGGÖRANDE I ELLER TILL USA ELLER I ANNAN JURISDIKTION DÄR ERBJUDANDEN ELLER FÖRSÄLJNING SKULLE VARA FÖRBJUDET ENLIGT TILLÄMPLIG LAG. EVENTUELLA ÖVERTRÄDELSER AV DETTA PÅBUD KAN UTGÖRA ETT BROTT MOT AMERIKANSK VÄRDEPAPPERSLAGSTIFTNING.

För att ta del av pressmeddelandet, klicka här.

För mer information, kontakta:

Åsvor Brynnel, Kommunikations- och hållbarhetschef, asvor.brynnel@assemblin.se, +46 70 600 73 21
Philip Carlsson, CFO, philip.carlsson@assemblin.se, +46 10 475 39 50

Om Assemblin

Assemblin är en komplett installations- och servicepartner med verksamhet i Sverige, Norge och Finland. Vi utformar, installerar och underhåller tekniska system för luft, vatten och energi. Vår vision är att skapa smarta och hållbara installationer som får byggnader att fungera och människor att trivas. Genom nära och lokala samarbeten och en stark organisation i ryggen gör vi det möjligt. Vi har en omsättning på 10 miljarder kronor och cirka 5 900 engagerade medarbetare på runt 100 orter i Norden. Läs mer på assemblin.se.