• Assemblin/

Assemblin publicerar sin bokslutskommuniké 2022 och bjuder investerare till en webcast den 23 februari 2023

Assemblin Group AB publicerar sin bokslutskommuniké för 2022 (januari – december) den 23 februari ungefär klockan 07:00 CET. Delårsrapporten följs upp med en webcast för investerare klockan 10:00 CET.

Publicering av delårsrapport och presentationsmaterial
Delårsrapporten samt presentationsmaterial kommer att publiceras på bolagets webbsida på https://www.assemblin.com/sv/investerare/finansiella-rapporter/. Efter webcasten kommer även en inspelning av webcasten att publiceras där.

Deltagande i webcasten

Webcasten för investerare kommer att hållas på engelska av Assemblins vd och koncernchef Mats Johansson tillsammans med CFO Philip Carlsson, som presenterar och kommenterar delårsrapporten.

För att delta i webcasten, använd följande länk (vänligen registrera dig i förväg):

För att lyssna på presentationen via telefon, vänligen registrera er här för en inringningsinstruktion: https://register.vevent.com/register/BIea67edabd215414fbeb69c6aa77a5d66

För mer information, besök assemblin.se eller kontakta:
Philip Carlsson, CFO på Assemblin, philip.carlsson@assemblin.se, +46 10 475 39 50
Åsvor Brynnel, kommunikations- och hållbarhetschef Assemblin, asvor.brynnel@assemblin.se,

Om Assemblin

Assemblin är en komplett installations- och servicepartner med verksamhet i Sverige, Norge och Finland. Vi utformar, installerar och underhåller tekniska system för luft, vatten och energi. Vår vision är att skapa smarta och hållbara installationer som får byggnader att fungera och människor att trivas. Genom nära och lokala samarbeten och en stark organisation i ryggen gör vi det möjligt. Vi har en omsättning på 12,9 miljarder kronor och cirka 6 700 engagerade medarbetare på runt 100 orter i Norden. Läs mer på assemblin.se.