Athega NetPublisher och framtiden

Report this content

Athega NetPublisher och framtiden. Nu när lanseringen startar satsar vi tidigt på att attrahera den internationella riskkapitalmarknaden. Ett första steg blir att visa upp produkten på världens största Internet world-mässa. "Fall Internet World New York", 25-27 Oktober Jacob K. Javits Convention Center. Samtidigt kommer marknadsföring genomföras internationellt (se annons på http://www.athega.se/20000401.gif). Det finns ett stort behov av användarvänliga administrationsverktyg för affärsportaler. Det som gör NetPublisher marknadsledande är bl.a. ett användarvänligt WYSIWUG (What You See Is What You Get)-gränssnitt, revisionshantering och plattformsoberoende. Athega NetPublisher är ett verktyg för att enkelt publicera information på en webbplats. Det är mycket enkelt för informationslämnare i en organisation att själva uppdatera texter och byta ut bilder. Administrationen sköts direkt ifrån en webbläsare. Athega NetPublisher hanterar valfri layout och struktur. Mer information om Athega NetPublisher http://www.athega.se/cgi-bin/surf.cgi?id=14 För ytterligare information, kontakta Torbjörn Nilsson, VD, Athega AB, telnr: 08-545 133 30, e-post: torbjorn.nilsson@athega.se http://www.athega.se/ Athega AB är ett applikationsutvecklings- och kunskapsföretag. Vi erbjuder programprodukter och tjänster för webbaserade affärs- och informationssystem. Athega står för hög kvalitet. Athega AB Kungsgatan 58 111 22 Stockholm Tel: 08 - 545 133 30 Fax: 08 - 545 133 38 E-post: reception@athega.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/04/12/20000412BIT00470/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/04/12/20000412BIT00470/bit0002.pdf