• ATHEGA/

Cancerfonden använder Athega NetPublisher för att administrera sin nya webbsite

Report this content

Cancerfonden använder Athega NetPublisher för att administrera sin nya webbsite. Cancerfonden har valt Athega NetPublisher som administrationsverktyg till http://www.cancerfonden.se/ . Den nya webbplatsen, med sin avancerade formgivning, är ytterligare ett bevis för att Athega NetPublisher klarar vilken layout som helst. Webbplatsens sidor skapas dynamsikt när informationen efterfrågas. Texter och bilder hämtas direkt ur NetPublishers databas och presenteras i layoutmallarna. Mallarna ligger till grund för webbplatsens utseende. Strukturen i siten ändras väldigt lätt med hjälp av verktyget. Genom ett åtkommstsystem kan flera arbeta med informationsbehandling under ordnade former. Informationspubliceringen kan naturligtvis tidsstyras. När man publicerar ett nytt webbdokument uppdateras menyer och alla länkar automatiskt. Läs mer om Athega NetPublisher http://www.athega.se/cgi-bin/surf.cgi?id=14 Se också http://www.cancerfonden.se/ För ytterligare information, kontakta Mats Ygfors, Athega AB, telnr: 08-545 133 30, e-post: mats.ygfors@athega.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/06/27/20000627BIT00690/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/06/27/20000627BIT00690/bit0002.pdf