Inbjudan till presskonferens 2.3. kl. 15: Ett betydande projekt för att säkra den finländska primärproduktionen – ett samarbete för en lönsam livsmedelskedja

Du är välkommen att delta i en presskonferens som arrangeras av Atria, där man kommer att informera om ett betydande projekt för att förbättra den finländska primärproduktionens lönsamhet. Vid presskonferensen presenteras ett samarbetsprojekt som lanseras av stora finländska aktörer inom livsmedelsindustrin. Projektets målsättning är att säkra den inhemska livsmedelsproduktionens framtid.

Presskonferensen kommer att hållas som ett webbinar tisdag 2.3. kl 15:00Frågor kan tillställas via chat-funktionen till presskonferensens talarePresskonferensen är öppen för alla och du behöver inte registrera dig.

Presskonferensen kommer att hållas på finska.

Länk till presskonferensen: www.atria.fi/konserni/ajankohtaista

Välkommen!