Attana erhåller order för ett Cell™ 250 instrument från ett europeiskt Life Science bolag

Attana har tagit emot en order för ett Cell™ 250 instrument från ett europeiskt Life Science bolag. Detta är klientens andra instrumentorder och kommer som ett resultat av ett framgångsrikt användande av befintligt instrument kombinerat med ett ökat behov till följd av klientens tillväxtplan.

Attana Cell™ 250 instrumentet kommer installeras hos kunden under Q1 2022 och kommer påverka Attanas lönsamhet positivt under Q1 2022 och kassaflödet under hela året.

Vi strävar efter att vara nära partners med våra klienter. Denna order är resultatet av vår förmåga att växa tillsammans med klienterna. Vi ser en stor potential i det fördjupande samarbetet” kommenterar Teodor Aastrup, VD på Attana

tel: + 46 (0)8 41020000

Denna information är sådan som Attana AB är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades för publicering genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande vid den tid då företagets nyhetsdistributör, Cision, publicerade detta pressmeddelande.