Attana presenterar vid Redeyes R&D Tools Seminarium den 10e november

Tisdagen den 10e november arrangerar Redeye ett onlineseminarium med fem inbjudna företag som tillhandahåller instrument och verktyg till biopharmaindustrin och akademin. Attana kommer hålla en 15 minuter lång presentation kl.10.35 följt av en kortare frågestund.

Preliminärt schema:

1. Attanas organisatoriska utvecklingsplaner – presenteras av Niklas Carlsson, Attanas nytillträdda COO och vice VD
  1. Attanas patentansökan förklarad – Teodor Aastrup, VD
  1. Vision Attana Diagnostik – Teodor Aastrup, VD

Registrera dig för seminariet här

Attana AB grundades 2002 med idén att effektivisera forskning och utveckling av nya läkemedel genom biologisk interaktionskarakterisering i realtid. Baserat på sina patenterade teknologier säljer bolaget uppdragsforskning och egenproducerade analysinstrument samt ett in-vitro diagnostiskt (IVD) verktyg, Attana Virus Analytics (AVA), till läkemedelsbolag, bioteknikföretag och akademiska institutioner. Mer information om Attanas forskningstjänster och produkter finns på www.attana.com eller kontakta sales@attana.com