Attendos bokslutskommuniké för 2020 presenteras 10 februari 2021 - Inbjudan till telefonkonferens

Den 10 februari 2021 omkring 08:00 (CET) publiceras Attendos bokslutskommuniké och kvartalsrapport för det fjärde kvartalet 2020. I anslutning till rapporten presenteras uppdaterade finansiella mål. Analytiker, investerare och journalister inbjuds att delta vid en telefonkonferens 10:00 (CET) samma dag.

Vid konferensen deltar Attendos vd och koncernchef Martin Tivéus samt Attendos ekonomi- och finansdirektör Fredrik Lagercrantz. Presentationen kommer att hållas på engelska.

Datum: 10 februari 2021
Tid:      10:00 (CET)

För att delta i konferensen, vänligen ring in på något av nedanstående nummer senast tio minuter innan konferensen börjar:

SE:      +46 8 505 583 51
FI:        +358 9 817 105 21
UK:      +44 3 333 009 271

Du kan följa presentationen och konferensen på följande webblänk:

Rapporten samt övrigt informationsmaterial kommer att göras tillgängligt på:

____________________________________________________
Attendo – Nordens ledande omsorgsföretagAttendo är den ledande privata leverantören av offentligt finansierade omsorgstjänster i Norden. Företaget grundades 1985 och var först i Sverige med att driva äldreomsorg på entreprenad. Utöver äldreomsorg erbjuder Attendo omsorg för personer med funktionsnedsättning samt individ- och familjeomsorg. Attendo har omkring
25 000 medarbetare och är lokalt förankrat med cirka 700 verksamheter i omkring 300 kommuner i Sverige, Finland och Danmark.
www.attendo.com