Attendos rapport för det första kvartalet 2022 presenteras 6 maj - Inbjudan till presentation

Den 6 maj 2022 omkring 08:00 (CET) publiceras Attendos kvartalsrapport för det första kvartalet 2022. En webbsänd presentation hålls samma dag kl 10:00 (CET).

Presentationen hålls av Attendos vd och koncernchef Martin Tivéus samt Attendos ekonomi- och finansdirektör Fredrik Lagercrantz. Presentationen kommer att hållas på engelska.

Du kan följa presentationen på följande webblänk:

Analytiker och investerare har möjlighet att ställa frågor under presentation genom att ringa in. Du får kontaktuppgifter genom att maila till: kommunikation@attendo.se

Rapporten samt övrigt informationsmaterial kommer att göras tillgängligt på:

Telefon: +46 705 09 77 61   I   email: andreas.koch@attendo.com

attendo.com

Attendo – det ledande omsorgsföretaget i Norden   I I över 35 år har Attendo haft som utgångspunkt att stödja och stärka människor med behov av omsorg i allt det vi gör. Utöver äldreomsorg erbjuder Attendo omsorg till personer med funktionsnedsättningar samt individ och familjeomsorg. Attendo har omkring 27 000 medarbetare och finns lokalt förankrat med över 700 verksamheter i runt 300 kommuner i Sverige, Finland och Danmark. Varje dag möter våra medarbetare tiotusentals kunder i deras vardag. Varje sådant möte präglas av våra gemensamma värderingar omtanke, engagemang och kompetens.