Utmaning: Starta ett vattenkrig för svalka i sommarvärmen

Sommaren är här och nu utmanar Attendo alla som behöver svalka att delta i ett uppfriskande och roligt vattenkrig!

Inspirerade av det virala vattenkriget på Attendo Råbyvägen äldreboende, som har setts av över sju miljoner, uppmanar vi alla att samla vänner och familj för en blöt och skojig stund och samtidigt sätta fokus på svalka, vätska och att glädje är viktigt varma sommardagar!

Så här deltar du

1. Samla ditt lag: Bjud in vänner, familj och grannar.

2. Förbered ammunitionen: Fyll vattenballonger, vattenpistoler och hinkar med vatten.

3. Välj en plats: Trädgårdar, parker eller stränder fungerar utmärkt.

4. Ha kul och svalka er!

Lägg upp på sociala medier och utmana minst tre personer eller verksamheter att också starta ett vattenkrig. Tagga era bilder och videor med #VattenkrigChallenge för att dela ert äventyr med oss!

Vi ser fram emot att se era vattenkrig som kommer sprida svalka och glädje i sommarvärmen.

Länk YouTube: Sommarens stora vattenkrigutmaning! Är du redo? (youtube.com)
Information på Attendos webbplats: Vattenkrig för svalka i värmen (attendo.se)

Linda Bengtsson
Presschef