Ny VD för Atteviks Lastvagnar AB

Idag välkomnar vi vår nya VD för Atteviks Lastvagnar AB, Patrik Rehnqvist.

Koncernchef Dan Jonsson hälsar idag Patrik Rehnqvist välkommen till Atteviks Lastvagnar AB. Patrik har en stark anknytning till näringslivet i regionen och kommer närmast ifrån ITAB Shop Concept i Jönköping där han verkat som VD och innan dess som Marknadschef för Saab Trainings verksamhet i Huskvarna.

Patrik är bördig från Huskvarna och blir nu ansvarig för Atteviks hela lastbilsverksamhet.

”Det ska bli fantastiskt kul att axla ansvaret för Atteviks Lastvagnar AB och spännande att fortsätta utveckla detta fina bolag inom Atteviks koncernen” säger Patrik.

Dan Jonsson, 036-348850

Taggar: