Inbjudan till press och analytiker

Inbjudan till press och analytiker AU-System AB inbjuder härmed press och analytiker till en presskonferens idag klockan 12.00. Plats: Operaterassen, Stockholm Det är även möjligt att följa presskonferensen per telefon. Tel +44-208 24 08 242. Börsstopp kommer att gälla i AU-System fram till ca kl 13.30. Välkommen Om AU-System AU-System är ett ledande konsultföretag inom mobilt Internet. Genom dotterbolaget SandbergTrygg erbjuder bolaget även integrerade marknadskommunikationstjänster. Stora kunder är Ericsson, Telia, Volvo, Nordea Nordbanken och Motorola. AU-System grundades 1974 och har för närvarande mer än 1 000 anställda på kontor i Sverige, Storbritannien, Italien, USA, Thailand och Singapore. AU-System är noterat på Stockholmsbörsens Attract40 under symbolen AUS. För mer information se www.ausystem.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/10/20011210BIT00190/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/10/20011210BIT00190/bit0002.pdf