• Audi/

Audi Approved Plus – extra trygghet för kunder som köper begagnade Audi

Södertälje – Begagnade bilar är ett viktigt fokusområde i Audis övergripande strategi. Nu lanseras ett nytt koncept för nyare begagnade Audibilar, Audi Approved Plus med målsättningen att erbjuda kunderna extra trygghet och ökad säkerhet.

Trygghet och säkerhet står högt upp på listan vid köp av begagnade bilar, något Audi tagit fasta på i konceptet Audi Approved Plus, ett av marknadens bästa erbjudanden. Samtliga Approved Plus bilar är grundligt genomgångna med en 110-punkters checklista och levereras med bland annat en utökad garanti i 12 månader, tre månaders fri försäkring, förlängd bytesrätt och ett attraktivt finansieringserbjudande. De Audibilar som erbjuds med Approved Plus konceptet är fyra år eller yngre och har gått max 10 000 mil.

I startfasen erbjuder fem Audiåterförsäljare runt om i landet Audi Approved Plus bilar och målsättningen för 2009 är att fördubbla antalet Approvedåterförsäljare.

Fakta Audi Approved Plus:
- Bilen genomgången med 110 punkters checklista
- Omfattande garanti (12 månader)
- Attrakivt finansieringserbjudande
- Heltäckande försäkringsmöjlighet med gratis prova på försäkring i 3 månader
- Förlängd bytesrätt

Audi Approved Plus erbjuds i dag hos Audi Stockholm, Danderyd, Audi Göteborg, Audi Malmö, AB G Persson, Uppsala och Din Bil, Arlandastad.