Autofill erhåller testorder från Shell international

AUTOFILL ERHÅLLER TESTORDER FRÅN SHELL INTERNATIONAL Autofill har accepterat en beställning från Shell International på en testanläggning för installation i Zurich efter sommaren. Autofill meddelade den 3 december 1999 att bolaget erhållit två intressanta testorders från två stora multinationella oljebolag. Autofill har nu utvärderat en av dessa två testorders och accepterat beställningen på en testanläggning, med nuvarande Autofill modell (AF 320), från Shell International. "Shell är en mycket intressant kund för Autofill. Shell är Europas största oljebolag med ca 13.000 stationer. och tillhör gruppen världens största oljebolag. De driver redan ett eget projekt med automatisk tankning i USA. Denna installation är även särskilt värdefull eftersom den kommer ske tillsammans med Tokheim, en av världens största tillverkare av bensinstationsutrustning," säger VD Clas Ivarsson. "En testanläggning är det första steget i vad som kan komma att bli betydande leveranser på ett par års sikt" säger Clas Ivarsson. För ytterligare information, kontakta VD Clas Ivarsson, tfn 08-731 62 20, mobil 0709-42 89 42 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/26/20000126BIT00120/bit0001.pdf http://www.bit.se/bitonline/2000/01/26/20000126BIT00120/bit0002.doc