Autofill välkomnar opartisk granskning

AUTOFILL VÄLKOMNAR OPARTISK GRANSKNING Autofills nya styrelse erbjuder Aktiespararna att tillsätta en opartisk granskningsman med anledning av diskussionerna vid den extra bolagsstämman den 16 december. --Vi välkomnar en genomlysning av turerna kring de olika finansieringsformerna. Mycket av den information som nått offentligheten är inte korrekt. Därför inbjuder vi Aktiespararna till att låta en opartisk granskningsman göra en utredning. Det kan ske så fort vi genomfört den nya finansieringen, som just nu tar alla våra krafter i anspråk, säger Clas Ivarsson. ............... För ytterligare information, kontakta VD Clas Ivarsson, tfn 08-731 62 20, mobil 070-942 89 42 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/12/22/19991222BIT00170/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/12/22/19991222BIT00170/bit0002.pdf