AVIAREPS fejrer 30 års jubilæum

AVIAREPS blev grundlagt i München i 1994, har i dag 69 kontorer i 65 lande verden over og fejrer denne måned deres 30 års jubilæum.

AVIAREPS fejrer 30 års jubilæum

Med ambitionen om at hjælpe flyselskaber og destinationer med at vækste deres forretning, blev AVIAREPS grundlagt af Michael Gaebler i april 1994 i München, Tyskland. 30 år senere har AVIAREPS udvidet sit netværk til 69 kontorer i 65 lande verden over, der betjener en bred vifte af brands fra luftfart, turisme, hospitality, mad & drikke og livsstilsindustrien og er blevet verdens førende internationale salg, marketing, og kommunikationsvirksomhed inden for disse forretningsområder. I april 2024 fejrer AVIAREPS 30 år med at skabe succes og 30 år med at bringe verden til folket.

Michael Gaebler, formand og grundlægger af AVIAREPS: “30 år med AVIAREPS! Hvilken fantastisk rejse med de mest exceptionelle og vidunderlige kolleger og partnere! I begyndelsen kom AVIAREPS til live som en løsning for flyselskaber, destinationer og hotelbrands for at støtte dem i at udvide deres virksomhedsfodaftryk og nå ud til globale markeder.

I dag er AVIAREPS en betroet samarbejdspartner og handler på vegne af et stigende antal brands. Vi har udvidet fra luftfart, destinationer og hospitality brands til en bred vifte af forretningsområder, herunder mobilitet, livsstil, detailhandel, turistattraktioner, handelsfremme og mad og drikke. Med fejringen af vores 30-års jubilæum for AVIAREPS i år er jeg stolt over at kunne sige, at de store og vedvarende succeser opnået for vores kunder i deres søgen efter global markedsudbredelse og vækst, har været baseret på at forbinde dem med og få dem faciliteret af det bedste produkt i verden – nemlig vores folk.”

AVIAREPS indledte officielt 30-års jubilæumsfejringen på dette års ITB Berlin, verdens førende rejsemesse, med den årlige signaturbegivenhed "AVIAREPS ITB Executive Dinner" og fejrede milepælsjubilæet med partnere fra hele verden.

Edgar Lacker, CEO for AVIAREPS: "Vores AVIAREPS-signaturbegivenhed er altid mit personlige ITB-højdepunkt som er en fantastisk mulighed for at fejre vores mangeårige partnerskaber! Dette år var særligt spændende, da vi startede vores 30-års firmajubilæumsår og fejrede 3 årtier med AVIAREPS sammen med vores partnere og vores fantastiske AVIAPEOPLE. I dag er AVIAREPS stolte af at være den globale leder inden for flyselskaber, turisme og hospitalityrepræsentation som aktivt påvirker, udvikler og former turisme, luftfart og hospitalitytendenser, efterspørgsel og forbrug. Som en fødselsdagsgave til os selv har vi lanceret en helt ny, moderne og interaktiv aviareps.com hjemmeside, der perfekt repræsenterer, hvad AVIAREPS står for: innovation, vækst, ekspertise og inspiration.”

A planet earth with text overlay

Description automatically generated

New AVIAREPS Website www.aviareps.com

Flere milepæle banede vejen til AVIAREPS’ succes gennem årene. I 1996, kun to år efter grundlæggelsen, var AVIAREPS allerede begyndt at ekspandere i Europa - Nordamerika fulgte kort efter i 2001. I 2010 havde AVIAREPS udvidet sit globale kontornetværk til seks kontinenter: Afrika, Asien, Europa, Nord- og Sydamerika og Australien. I dag driver virksomheden stolt 69 kontorer i 65 lande og tilbyder globale 360°-tjenester til mere end 250 kunder.

Den globale ekspansion af AVIAREPS omfattede ikke kun væksten af ​​kontornetværket, men også diversificeringen til en lang række forretningsområder, grundlæggelsen af ​​datterselskaber, såsom IT-tjenesteudbyderen AVIANET, og lanceringen af ​​nye produkter, som f.eks. gruppebookingstjeneste AVIAGROUPS, AVIAREPS' eget Digitale Økosystem og distributionsplatformen AVIAHUB.

30 år efter grundlæggelsen fortsætter AVIAREPS med at følge sin mission: At bringe folket ud i verden og verden til folket!

Besøg det nye AVIAREPS website på www.aviareps.com

-Slut-