AVIAREPS och Världsturismorganisationen inleder partnerskap

Världsturismorganisationen och AVIAREPS tillkännager partnerskap för att stödja en hållbar tillväxt av den internationella turistindustrin i Europa.

AVIAREPS ska tillhandahålla Världsturismorganisationen (UNWTO)-medlemsländer destination-marknadsföring och forskningsstipendier på pro bono-basis för att öka turismen i utvalda länder.

AVIAREPS samarbetar med UNWTO för att stödja tillväxten av den internationella turistindustrin i utvalda europeiska länder. Samarbetet innefattar tillhandahållande av ett komplett destinationsmarknadsföringspaket och fyra forskningsbidrag till fem länder valda av UNWTO.

Paketet inkluderar digitala marknadsföringstjänster såsom kampanjwebbplatser, webbinarier, online presskonferenser och virtuella evenemang. Dessutom kommer influencer-marknadsföringstjänster genom AVIAREPS matchningsplattform, Swayfluence, att vara tillgängliga. Mottagare av bidragen kommer också att få djupgående internationell rese- och konsumentforskning. Bidragen kommer att tilldelas av UNWTO, och båda organisationerna är engagerade i att stödja en hållbar tillväxt av turistindustrin.

För mer information, vänligen kontakta:
Tapani Kauhanen, General Manager Aviareps Nordic
Tel: +46 70-363 40 26
E-post: TKauhanen@aviareps.com

Om Världsturismorganisationen

Världsturistorganisationen är FN:s organ som ansvarar för att främja ansvarsfull, hållbar och allmänt tillgänglig turism.

Som den ledande internationella organisationen på turismområdet främjar UNWTO turismen som en drivkraft för ekonomisk tillväxt, inkluderande utveckling och miljömässig hållbarhet och erbjuder ledarskap och stöd till sektorn för att främja kunskap och turistpolitik världen över.

UNWTO:s prioriteringar är följande: Integrering av turism i den globala agendan, främjande av hållbar turismutveckling, främjande av kunskap, utbildning och kapacitetsuppbyggnad, förbättring av turismens konkurrenskraft, främjande av turismens bidrag till fattigdomsbekämpning och utveckling samt uppbyggnad av partnerskap.

Om AVIAREPS

AVIAREPS är världens ledande försäljnings-, marknadsförings- och kommunikationsbyrå för rese- och livsstilsvarumärken. Grundat i Tyskland 1994 och ambitionen att hjälpa kunderna att etablera sig och verka på globala marknader. AVIAREPS serviceportfölj omfattar representation och försäljning, marknadsföring och kommunikation, affärsutveckling, IT-lösningar och finansiella tjänster. Utöver GSA och turistmarknadsföringsrepresentation, ger AVIAREPS mer än 250 kunder support inom digital marknadsföring, reklam, PR, kriskommunikation, social mediahantering, evenemangskoordinering, försäljning, webbdesign och mer.

Taggar: