• Axfood/

Inbjudan till press- och analytikermöte i samband med Axfood AB:s delårsrapport

Axfood AB offentliggör sin delårsrapport för perioden januari-mars 2010 tisdagen den 20 april. I samband med rapporten inbjuder Axfood till ett press- och analytikermöte. Vd och koncernchef Anders Strålman och finansdirektör Karin Hygrell-Jonsson presenterar och kommenterar rapporten. Tid: Tisdagen den 20 april 2010 klockan 09.30. Plats: Hemvärnsgatan 9, Solna Presentationen kommer att sändas direkt på www.axfood.se. En inspelad version kommer att finnas tillgänglig på samma plats efter mötet. Ni kan även delta via telefon på UK: + 44 208 817 9301 SWE: + 46 (0)8 50 520 270 Presentationen hålls på engelska. Deltagande: Var vänlig anmäl deltagande till Maria Luthström via e-post maria.luthstrom@axfood.se. Axfood AB:s delårsrapport publiceras omkring klockan 07.30 samma dag. Delårsrapporten och presentationsbilder kommer att finnas tillgängliga på investor.axfood.se Välkommen! Anne Rhenman Eklund, Chef Investor Relations, Axfood AB, 08-553 998 13, E-post: anne.rhenman-eklund@axfood.se