Inbjudan till presentation av Axis bokslutskommuniké

Report this content

Axis Communications inbjuder till telefonkonferens i samband med presentation av Axis bokslutskommuniké 2010. Ray Mauritsson, verkställande direktör, och Fredrik Sjöstrand, ekonomidirektör, presenterar och kommenterar rapporten.

Tid: Torsdag 3 februari klockan 10.00

Telefonnummer: +46 (0)8 5052 0114

Ange: Axis Communications

Deltagare från Axis AB är: Ray Mauritsson, verkställande direktör och Fredrik Sjöstrand, ekonomidirektör.

Axis AB:s bokslutskommuniké kommer att publiceras torsdag den 3 februari ca kl 08.00.

Presentationsbilder samt rapport finns tillgängliga på http://www.axis.com/corporate/investor/interim_report.htm

En inspelad version av telefonkonferensen kommer att vara tillgänglig i sju arbetsdagar på:

+46 (0) 8 505 20 333, ange: 885532.

För ytterligare information, kontakta Margareta Lantz, Manager IR & Corporate Communications, Axis Communications Telefon: + 46 (0)46 - 272 18 00, E-post: pressoffice@axis.com

Axis är ett IT-företag som erbjuder nätverksvideolösningar för professionella installationer. Företaget är global marknadsledare inom nätverksvideo och en drivande kraft bakom övergången från analog till digital videoövervakning. Axis produkter och lösningar är inriktade på säkerhetsövervakning och fjärrövervakning, som är baserade på innovativa och öppna tekniska plattformar. Axis är ett Sverigebaserat företag som agerar globalt via egna kontor i ett tjugotal länder och genom partnersamarbete i mer än 70 länder. Axis grundades 1984 och är noterat på NASDAQ OMX Stockholm under symbolen AXIS. Mer information om Axis finns på www.axis.com.

Taggar: