B2B POKER: Lanserar webb baserad Java klient

B2B Poker lanserar webb baserad Java klient

För att ytterligare stärka erbjudandet till befintliga och blivande partners lanserar B2B Poker en webb baserad Java klient. Klienten som kan användas utan att först installeras på spelarens dator är även kompatibel med Mac och Linux. I ett visuellt media som Internet är enkelhet och tillgängligheten mycket viktiga faktorer. Genom att erbjuda två olika typer av poker klienter kan B2B Poker erbjuda det bästa av två världar för både Mac och PC. Den ökade tillgängligheten gör att B2B Pokers partners nu ännu lättare kan nå fler spelare. ”Det absolut viktigaste målet för B2B Poker är att ge våra partners och spelarna i pokernätverket en plattform som uppfyller deras höga krav på snabbhet, enkelhet och tillgänglighet. Vår nya Java klient är ett bra exempel på hur vi uppfyller det målet.”, säger Stefan Mahlstein, VD B2B Poker AB. För ytterligare information kontakta: Stefan Mahlstein, VD B2B Poker (Sweden) AB Tel: 08-562 285 01, 073 600 85 00 stefan.mahlstein@b2bpoker.com