B3 tilldelas nytt ramavtal med CSN

B3 Consulting Group AB (publ) är en av flera leverantörer som fått förtroendet som ramavtalsleverantör i CSNs upphandling av IT-konsulter. Avtalet omfattar ett brett område av konsultroller och gäller under två år med möjlighet till förlängning.

- B3 har samarbetat med CSN under många år och vi gläder oss åt att få förnyat förtroende som ramavtalsleverantör. CSN är en viktig kund för B3, inte minst för vår verksamhet lokalt i Sundsvall, och vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete, säger Sven Uthorn, VD och koncernchef för B3 Consulting Group.

Avtal förväntas tecknas så snart som den lagenliga överprövningsperioden har passerat. Ramavtalet gäller i två år med start den 1 januari 2021 och fram till 31 december 2022. CSN har möjlighet till två förlängningsperioder om vardera ett år, vilket innebär att avtalstiden kan bli fyra år som längst.

För mer information, kontakta Sven Uthorn, VD och Koncernchef B3 Consulting Group, telefon 070-899 36 70.

Om oss

B3 Consulting Group är ett av Sveriges snabbast växande konsultföretag och har idag närmare 680 medarbetare. Vi hjälper Sveriges främsta företag och organisationer att skapa morgondagens möjligheter med hjälp av digitalisering och verksamhetsutveckling. Vi strävar också efter att bygga upp en företagskultur som värdesätter våra olikheter, erfarenheter och gemensamma energi. Nöjda kunder tillsammans med toppresultat i Great Place To Work (GPTW) och fem DI Gasell-utmärkelser ser vi som ett kvitto på en hållbar framgångsmodell. Omsättningen 2019 uppgick till 839,5 MSEK, med ett rörelseresultat om 31,3 MSEK. Kontor finns i Stockholm, Borlänge, Gävle, Göteborg, Jönköping, Linköping, Malmö, Sundsvall, Örebro och Warszawa. B3 är noterat på Nasdaq Stockholm. Mer information finns på www.b3.se