Marc O'Polo - exklusivt på Bagatoo.se

Report this content

Som en av få webbutiker i världen är vi på Bagatoo.se väldigt glada och stolta över att äntligen få kunna erbjuda Marc O'Polos exklusiva utbud av väskor.

1967 skapade svenskarna Rolf Lind och Göte Huss tillsammans med amerikanen Jerry O'Sheets varumärket Marc O’Polo. Naturmaterial har alltid varit hjärtat och själen i varumärket och snabbt utvecklades Marc O’Polo till en pionjär inom premiummode i Europa.

Sedan 1 mars 2011 är Bagatoo.se auktoriserad, som en av få webbutiker i världen, att sälja väskor från exklusiva Marc O’Polo. I vår kollektion finns flera dyrgripar, med endast ett fåtal exemplar i Skandinavien.

- Det känns självklart väldigt kul att få in Marc O’Polo i vår kollektion. Fler och fler premiumvarumärken tror på vårt koncept. Marc O’Polo är ett efterlängtat varumärke av våra kunder, säger Arman Teimouri, vd för Bagatoo.se.

För att fira Marc O’Polos ankomst tävlar vi ut den urläckra handväskan Laura från Marc O'Polos kommande kollektion. En mycket trendig handväska i skön offwhite-färg. Perfekt när solen börjar komma fram. Framför allt så finns den inte på marknaden ännu!

Till Bagatoo.se

Kontaktuppgifter:

Arman Teimouri - arman@bagatoo.se
Tfn 0735 - 16 16 11

Om oss
Bagatoo.se är helt inriktad på att sälja väskor för modemedvetna män och kvinnor. Vi jobbar med starka varumärken som ger dig känsla utöver det vanliga. I vårt sortiment finns varumärken som Marc O'Polo, Sandqvist, Caia of Sweden, Baron, Walk on Water, Björn Borg och Paul Frank bland många andra. Vi säljer även resväskor från Titan, Epic, Victorinox, Baron och Carlton. Vi älskar väskor och delar gärna den kärleken med dig! Bagatoo.se är certiferad av Trygg e-handel.

Taggar: