Baker McKenzie biträdde Jetpak och Polaris i samband med Jetpaks notering på Nasdaq First North Premier

I dag, den 5 december 2018, inleddes handeln med aktier i Jetpak Top Holding AB (publ) på Nasdaq First North Premier.

Jetpak är en ledande aktör inom tidskritiska expressleveranser i Norden.

ABG Sundal Collier var Sole Global Coordinator och, tillsammans med Pareto Securities, Joint Bookrunner i samband med noteringen. Baker McKenzie var legala rådgivare till Jetpak och huvudägarna Polaris. Baker McKenzies team bestod huvudsakligen av Joakim Falkner, Johanna Flink, Ian Gulam, Stefan Balazs, Per Blom och Olof Larsson.

Joakim Falkner, advokat och partner, Baker McKenzie, tfn 08-566 177 80,
joakim.falkner@bakermckenzie.com

Baker McKenzie är en av världens ledande advokatbyråer med inriktning på affärsjuridik. Sedan 1949 har Baker McKenzie tillhandahållit kvalificerade juridiska tjänster till flera av världens mest framstående företag, organisationer och offentliga institutioner. I dag har Baker McKenzie 13 200 medarbetare på 78 kontor i 46 länder. I Sverige finns Baker McKenzie sedan 1991. Företagets svenska kontor är miljöcertifierat i enlighet med ISO 14001 miljöledningssystem. www.bakermckenzie.com