Inbjudan till presentation av Balcos rapport för andra kvartalet 2019

Växjö 12 augusti 2019

Balcos delårsrapport för andra kvartalet 2019 kommer att publiceras klockan 08:00 den 27 augusti 2019. En webbsänd telefonkonferens kommer att hållas klockan 09:00 samma dag där vd och koncernchef Kenneth Lundahl samt CFO Michael Grindborn presenterar resultatet för andra kvartalet 2019.

Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor via webbsändningen där även presentationsmaterialet går att följa. Webbsändningen, som även kan ses i efterhand, nås på startsidan på Balcos finansiella webbplats www.balcogroup.se eller via följande länk: https://financialhearings.com/event/11771. Presentationen kan också ses på www.financialhearings.com.

För att delta i telefonkonferensen och därmed kunna ställa frågor, vänligen ring in på något av följande nummer:

•  SE: +46 8 505 583 50 eller
  •  UK: +44 333 300 92 68
  •  US: +1 833 526 83 80

Presentationsmaterialet kommer också att finnas tillgängligt innan konferensen börjar på Balcos webbplats www.balcogroup.se och under Investerare/Rapporter & presentationer. Via länk från bolagets webbplats kommer det också vara möjligt att nå webbsändningen, och när den är slut, se den inspelade versionen av webbsändningen och telefonkonferensen.

Michael Grindborn, CFO och IR-chef, 070-670 18 48, michael.grindborn@balco.se