Årsstämma i Ballingslöv

Report this content

Aktieägarna i Ballingslöv International AB (publ) kallas härmed till årsstämma onsdagen den 16 april 2008, kl 17.00 i Ballingslöv AB:s lokaler i Ballingslöv. Före årsstämman ges möjlighet till fabriksvisning/produktpresentation kl 15.30.

Rätt till deltagande i årsstämman
Aktieägare som önskar deltaga i årsstämman skall

dels vara införd i den av VPC AB förda aktieboken senast torsdagen den 10 april 2008

dels anmäla sitt deltagande till bolaget senast måndagen den 14 april kl 16.00, under adress: Ballingslöv International AB (publ), att: Ingela Ekman, 281 87 Ballingslöv, eller per telefon 0451-46117, eller per fax 0451-46283, eller per e-post, ingela.ekman@ballingslov.se. Vid anmälan skall uppges namn, adress, person-/organisationsnummer och telefonnummer dagtid samt eventuella biträden.

Aktieägare som företräds genom ombud skall utfärda fullmakt för ombudet. Om fullmakten utfärdats av juridisk person skall bestyrkt kopia av registreringsbevis för den juridiska personen bifogas. Fullmakten och registreringsbeviset får inte vara utfärdade tidigare än ett år före årsstämmodagen. Fullmakten i original samt eventuellt registreringsbevis bör i god tid före årsstämman insändas till Ballingslöv International AB, 281 87 Ballingslöv.

Aktieägare, som har sina aktier förvaltarregistrerade, måste, för att äga rätt att delta i årsstämman, begära att tillfälligt vara införd i aktieboken hos VPC AB torsdagen den 10 april 2008. Aktieägare måste underrätta förvaltaren härom i god tid före denna dag.
_________________________________________________________________________________________

Förslag till dagordning
1. Stämmans öppnande
2. Val av ordförande vid stämman