Bambino Fork, Knife & Spoon i ny design

Bambino Fork, Knife & Spoon är perfekta för 2-åringen som vill äta med bestick precis som mamma och pappa. Designen för små händer gör det lätt att äta själv. Greppvänligt material gör att besticken stannar i händerna. Barnet får ett säkert grepp med hjälp av skaftets tumstöd. För höger- och vänsterhänta.

”Bambino Fork, Knife & Spoon har varit en favorit i många år. Nu kommer de i uppdaterad design med handtag som ger suveränt grepp”, säger Christine Sandberg, Produktchef på Bambino Mam AB.

Bambino Fork, Knife & Spoon finns att köpa hos bl a City Gross, i babyfackhandeln och på Bambino.se

För mer information och bilder kontakta:
Christine Sandberg, Produktchef Bambino

Bambino Mam AB, christine.sandberg@bambino-mam.se
Telefon: 08-545 180 77

Hos Bambino hittar du smarta lösningar på små barns praktiska behov. På Bambino.se presenterar vi hela vårt sortiment och där kan du också handla direkt.

Bambino.se

Facebook.com/BambinoBaby

instagram.com/bambino_se

Om oss

Bambino Mam AB är ett svenskt dotterbolag helägt av österrikiska MAM Babyartikel GesmbH. Vi är ett kundnära marknads- och säljbolag med huvudkontor i Stockholm. Vi marknadsför babyprodukter under varumärkesnamnen Bambino och MAM. Grunden för vår verksamhet är en gedigen erfarenhet av barns behov och välbefinnande. Våra ledord är omtanke, glädje, design, vetenskaplig utprovning och praktiska produkter. Vår VD heter Ingrid Grönfeldt.