Bambuser ingår pilotavtal med det amerikanska modemärket FRAME

Bambuser AB har ingått ett pilotavtal med det amerikanska modeföretaget Frame LA Brands, LLC till ett värde av 10 000 USD (cirka 93 000 SEK) för att lansera en Live Video Shopping-pilot i fyra månader.

FRAME (frame-store.com) är ett amerikanskt varumärke som överbryggar arvet och tillverkningskvaliteten från Los Angeles med en tydlig europeisk estetik. Kollektionerna hämtar inspiration från det franska sätt att vara "avslappnat uppklädd" som förkroppsligades av stilikonerna på 1970-talet.

Bambuser AB tecknade idag ett pilotavtal med Frame LA Brands, LLC. Avtalet ger kunden rätt att använda Live Video Shopping till en fast kostnad om 10 000 USD (cirka 93 000 SEK) under pilotfasen, som varar i totalt fyra månader.

Denna information är sådan som Bambuser är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning (EU nr 596/2014). Informationen lämnades, genom angiven kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 2020-06-25.