Bambuser tecknar pilotavtal med italienska Radicalbit till ett värde om ca 212 000 kr

Bambuser AB har ingått ett pilotavtal med italienska teknikbolaget Radicalbit S.r.l. till ett värde av 20 000 EUR (ca 212 000 kronor) för att lansera en Live Video Shopping pilot under tre månader.

Bambuser AB har idag ingått ett pilotavtal med det italienska teknikbolaget Radicalbit S.r.l. (radicalbit.io). Avtalet ger Radicalbit rätt att installera och använda Live Video Shopping hos en av sina kunder, ett varumärke inom en italiensk modekoncern, till en fast kostnad om 20 000 EUR (ca 212 000 kronor) under pilotfasen som pågår i totalt tre månader.

Denna information är sådan information som Bambuser AB är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom angiven kontaktpersons försorg, för offentliggörande 2020-05-19.