Julklapparna från Bang & Olufsen

Report this content

Julklapparna från Bang & Olufsen Börjat fundera på julklapparna? Hos Bang & Olufsen finns en mängd sköna julklappar att ge till nära och kära. Här är våra egna julklappstips: Årets julklapp? Vår splitter nya inspelningsbara hårddisk, HDR 1, med 20 timmars inspelningskapacitet kommer att förbättra julen avsevärt. Titta på ett program medan du spelar in ett annat. Spela in ett direktsänt program och pausa om telefonen ringer, återgå till där du var medan programmet fortsätter spelas in i realtid. HDR finns i silver och svart och är kompatibel med samtliga aktuella TV från Bang & Olufsen. Lanseras i butik den 24/11. Ca pris: 13 900 kr Med vår handsfree Earset 1 Mobile får man B&O-kvalitet när man pratar i mobilen - suverän ljudkvalitet och design. Hörsnäckan är utformad för att kunna anpassas perfekt till det individuella örat för bekvämast passform. Den finns för både höger och vänster öra, med vackra detaljer i aluminium. Ca pris: 1 400 kr Lugn jul hemma? Telefonsvararen BeoTalk 1200 ger total kontroll över alla inkommande samtal. Du kan ha tre olika meddelanden beroende på vem som ringer upp. Nummerpresentationen anger tid och datum för de 50 senaste inkommande samtalen, oavsett om du tagit samtalet eller om ett meddelande lämnats. Alla vanliga basfunktioner kan utföras med hjälp av tre knappar på displayen. Ca pris: 1 990 kr Samtal med nära och kära? Vår trådlösa telefon BeoCom 4 har en vacker cylindrisk form med ett avancerat system innanför ytan: rösten i andra änden återges på ett renare sätt tack vare samspelet mellan en specialutformad högtalarenhet och digitala ljudprocessorer. Den finns i tre färger: svart, blått, beige. Möjlighet att koppla till en handsfree EarSet 1 Home. Ca pris: 2 890 kr Dags att ordna upp CD-samlingen i jul? Med vår musikanläggning BeoSound 3200 kan du lyssna på radio, CD och spela in dina CDs på CD Memory - där kan du lagra upp till 396 skivor i ett inbyggt minne. CD-minnet är för enkelhetens skull indelat i fyra segment som vart och ett rymmer upp till 99 CD-skivor. Placera anläggningen på vägg, golvstativ eller på en hylla - BeoSound 3200 har dessutom en lutning på 13 grader för bekvämare manövrering, en äkta B&O-detalj tillsammans med glasdörrarna som öppnas av rörelsen av din hand. BeoSound 3200 passar ihop med alla högtalare i BeoLab-serien och kan även vara musikcentrum i en surroundljuduppsättning. Ca pris: 25 000 kr Ca pris högtalare BeoLab 6000: 22 000 kr. Super-TV-julklapp till hela familjen? Vår nya BeoVision 6, 26 tum är vår senaste TV. En avancerad LCD-TV som har ett fantastiskt ljud. Ren och kompakt utformning som kan placeras nästan var som helst - välj bland fyra olika stativ. Det finns uttag för högtalare, andra externa nöjeskällor, hörlurar och naturligtvis finns ett digitalt interface för PC och Mac. När TVn är påslagen så justerar den automatiskt kontrast, ljusstyrka och färg med hänsyn till ljusförhållandena i rummet. Ca pris: 42 500 kr Högupplösta bilder på B&O-produkter kan laddas ner från: mediacenter.bang-olufsen.dk. För mer information om Bang & Olufsen se: www.bang-olufsen.com eller kontakta: Ulrika Kjellström Attar, tel 08-440 4115, mob 070-550 76 90, e-mail uka@bang-olufsen.dk. Bang & Olufsen grundades 1925 av Peter Bang & Svend Olufsen i Struer, Danmark. Idag är man en av världens ledande varumärken inom bild och ljud. Basen för verksamheten ligger fortfarande på Jyllands västkust där man sysselsätter ca 2 200 personer i de fem egna fabrikerna. Här arbetar B&O vidare i tradition starkt präglad av tekniskt spjutspetskunnande kombinerad med högklassig formgivning under ledning av chefsdesignern David Lewis. Bang & Olufsen A/S är noterat på börsen i Köpenhamn. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/20/20041020BIT20650/wkr0010.pdf