Familjefestival i Hyllinge

3-4 juli anordnar Bauhaus en fest för hela familjen i Hyllinge. Festivalen gästas av artister som bjuder på konserter, en trollkonstnär och en höjdhoppstävling där Emma Green Tregaro är prisutdelare.

Eddie Razz, Sara Varga, Sebastian Karlsson och The Monkier står för underhållningen när Bauhaus bjuder in till familjefestival 3-4 juli. Andra aktiviteter under de två dagarna består av en magishow med trollkonstnären Julien Dauphin samt en höjdhoppsgala där Emma Green Tregaro delar ut priser till deltagarna. För den som vill lära sig att grilla finns Sveriges största grill tänd med personal som instruerar hur man får till det bästa köttet.

Festivalen är kostnadsfri för alla besökare och håller till på Bauhaus parkering, Brännaregatan 2 i Hyllinge.

Program 3 juli

14:00–19:00 Kids Club, HIF:s friidrottslek, Prova och vinn nya Skoda, Kör hem dina varor med gratis släp.

15:00 Konsert med Sara Varga

16:00–19:00 City Gross Grillskola

16:30 Julien Dauphin, trollkonstnär

17:30–19:00 Bauhaus Jump, höjdhoppsgala

19:00 Konsert med The Moniker

Program 4 juli

15:00 Konsert med Eddie Razz

16:00–19:00 City Gross Grillskola

16:00 Konsert med Sara Varga

17:00 Konsert med Sebastian Karlsson

17:30–19:00 Bauhaus Jump, höjdhoppsgala. Prisutdelning med Emma Green Tregaro

19:00 Konsert med The Moniker

För mer information vänligen kontakta:

mobil: 46 (0)70 6403916
mail: jsa@bauhaus.se

BAUHAUS är en av Europas ledande byggvaruhuskedjor och har 240 varuhus i 15 länder (Österrike, Kroatien, Tjeckoslovakien, Danmark, Estland, Finland, Tyskland, Ungern, Island, Norge, Slovenien, Spanien, Sverige, Schweiz och Turkiet). BAUHAUS etablerades i Sverige 1997 och är idag marknadsledande inom byggvaruhandeln med sina 16 varuhus på den svenska marknaden. BAUHAUS har sitt huvudsäte i Mannheim, Tyskland, där företagets första byggvaruhus invigdes år 1960.