ÅRSREDOVISNING 2018 for Bayn Europe AB

Bayn Europe AB har idag offentliggjort sin årsredovisning för 2018.

I årsredovisningen berättar VD Patrik Edström att under 2018 tog försäljningen av EUREBA® fart på riktigt. EUREBA® presenterades för uppåt hundra livsmedelsproducenter och Bayn har tydliga förhoppningar om ökande volymer mellan nu och första kvartalet 2020. Produktionen av de produkter som Bayn säljer regelbundet har skalats upp. Marknadsavdelningen har förstärkts och antalet distributörer har utökats.

Årsredovisningen finns nu tillgänglig på www.bayneurope.com under Investors/Finansiella rapporter.

Denna information är sådan information som Bayn Europe AB är skyldigt att offentliggöra enligt EUs marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 21 mars 2019 kl 10.00 CET.