TIME Interactive AB lanserar nytt affärsområde

TIME Interactive AB lanserar nytt affärsområde TIME Interactive AB är ett helägt dotterbolag till BCC (Baltic Construction Company AB) under namnändring till ATMG, Artika TIME Media Group AB. InfoDisplay, plasmaskärmar utplacerade på strategiska publika platser har tagit fart. InfoDisplay-området innebär att man kombinerar attraktiv anpassad information med reklam i filmformat. Kontrakt är skrivet med Stockholm Information Service för utplacering av dom första "InfoDisplayerna". Man beräknar att kontraktet är värt ca 4 miljoner på 3 år. Affärsområdet i sig beräknas omsätta 30 miljoner under en treårsperiod. För mer information var vänlig kontakta: Magnus Aideborn, VD ATMG, telefon: 031-695170 e-mail: magnus.aideborn@kartgruppen.com Ulf Signäs, Finansansvarig ATMG telefon 031-699300 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/06/20/20000620BIT00440/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/06/20/20000620BIT00440/bit0002.pdf