BeammWave medverkar i Småbolagspodden

BeammWaves vd, Stefan Svedberg, gästar Småbolagspodden för att prata om kommersialiseringen, bolagets kundgrupp och hur deras teknik faktiskt är uppbyggd.

Hur unik är BeammWaves teknik? När är det dags för bolaget att ta de första kommersiella stegen? Det förklarar bolagets vd, Stefan Svedberg, i avsnittet med Småbolagspodden.

“Vi har haft stora framsteg i vår teknikutveckling, vilket har medfört att vi nu har gjort stora framsteg i våra kunddialoger och är på väg mot våra första betalda projekt, förhoppningsvis under kommande halvår”, säger Stefan Svedberg, vd för BeammWave.

Lyssna på hela avsnittet här:
BeammWave - vi har en mogen teknik nu

Programledare är Emma Hedman och Småbolagspodden produceras av contentbyrån Borg Owilli.

Passa på att anmäla dig till BeammWaves nyhetsbrev på:
BeammWave Newsletter

BeammWave AB verkar inom miniatyriserade kommunikationslösningar för frekvenser över 24 GHz. Bolaget bygger en chipbaserad lösning avsedd för nästa generations 5G, i form av ett 3x3 mm radiochip med antenn och tillhörande algoritmer. Bolagets approach är unik och patenterad, i syfte att leverera digital kommunikation med högre prestanda till lägre kostnad. Bolagets B-aktie är (BEAMMW B) och teckningsoption (BEAMMW TO1 B) är listade på Nasdaq First North Growth Market i Stockholm. Certified Adviser är Redeye, mail certifiedadviser@redeye.se och telefon 08 - 121 576 90.