BeammWave medverkar på Redeye Technology Day

BeammWaves vd Stefan Svedberg medverkar på Redeye Technology Day 22 november.

Den 22 november klockan 15.40 kommer vd Stefan Svedberg att presentera den senaste utvecklingen i företaget på Redeye Technology Day. Presentationen livesänds och kan följas på:

där presentationerna även kommer att finnas tillgängliga i efterhand.

BeammWave bjuder in dig som är intresserad analytiker, aktieägare och investerare att ta del av presentationen live på webben, via redeye.se. Ingen anmälan krävs för att följa evenemanget digitalt.

Passa på att anmäla dig till BeammWaves nyhetsbrev på:
BeammWave Newsletter

För mer information vänligen kontakta:
Stefan Svedberg, vd
info@beammwave.com

BeammWave AB
beammwave.com

BeammWave AB verkar inom miniatyriserade kommunikationslösningar för frekvenser över 24 GHz. Bolaget bygger en chipbaserad lösning avsedd för nästa generations 5G, i form av ett 3x3 mm radiochip med antenn och tillhörande algoritmer. Bolagets approach är unik och patenterad, i syfte att leverera digital kommunikation med högre prestanda till lägre kostnad. Bolagets B-aktie är (BEAMMW B) är listad på Nasdaq First North Growth Market i Stockholm. Certified Adviser är Redeye, mail certifiedadviser@redeye.se och telefon +46 (0)8-121 576 90.