BeammWave medverkar på Stora Aktiedagen 28 november

BeammWaves vd Stefan Svedberg välkomnar till presentation på Stora Aktiedagen i Stockholm. Stefan kommer att presentera BeammWave och var bolaget befinner sig idag.

Tisdagen den 28 november klockan 08.50 presenterar BeammWave på Stora Aktiedagarna i Stockholm. Adressen är Birger Jarlsgatan 61 A. Presentationen kommer också att sändas live via Stora Aktiedagen och finnas tillgänglig i efterhand på Aktiespararnas Youtube-kanal.

Evenemanget är öppet för alla och kräver inget medlemskap hos Aktiespararna. Ingen anmälan krävs för att följa evenemanget digitalt.

Du kan redan nu ställa dina frågor till Stefan, genom att skicka ett sms till 079-347 98 45 eller maila till event@aktiespararna.se. Dina frågor kommer att förmedlas av Aktiespararnas moderator i samband med frågestunden efter presentationen.

För mer information:
Aktiedagen Stockholm 2023

Passa på att anmäla dig till BeammWaves nyhetsbrev på:
BeammWave Newsletter

BeammWave AB verkar inom miniatyriserade kommunikationslösningar för frekvenser över 24 GHz. Bolaget bygger en chipbaserad lösning avsedd för nästa generations 5G, i form av ett 3x3 mm radiochip med antenn och tillhörande algoritmer. Bolagets approach är unik och patenterad, i syfte att leverera digital kommunikation med högre prestanda till lägre kostnad. Bolagets B-aktie (BEAMMW B) är listad på Nasdaq First North Growth Market i Stockholm. Certified Adviser är Redeye, mail certifiedadviser@redeye.se och telefon +46 (0)8 - 121 576 90.