Inbjudan till Beijer Refs kapitalmarknadsdag den 30 november 2023

Beijer Ref bjuder in investerare, analytiker, media och övriga huvudintressenter till bolagets kapitalmarknadsdag som äger rum fysiskt i Stockholm och direktsänds via webben. Plats för eventet är Epicenter, Mäster Samuelsgatan 36, i Stockholm.

Registreringen öppnar kl. 12:30 och eventet kommer att starta kl. 13:00 och beräknas vara slut kl. 16:30. Efter presentationerna finns det möjlighet till mingel.

På kapitalmarknadsdagen kommer CEO Christopher Norbye samt andra nyckelpersoner från koncernen att presentera en uppdatering gällande Beijer Refs strategi, finansiella mål, prioriteringar samt bolagets arbete med hållbarhet.

Anmälan för att delta på plats eller följa eventet online görs via följande länk: https://ir.financialhearings.com/beijer-ref-cmd-2023. Antalet deltagare är begränsat. Investerare, analytiker, finansiell media och övriga huvudintressenter prioriteras. En inspelning av kapitalmarknadsdagen kommer att publiceras på Beijer Refs hemsida efter eventet.

Niklas Willstrand
Global Corporate Communications Manager
nwd@beijerref.com

BEIJER REF AB är en teknikorienterad handelsgrupp som genom mervärdesprodukter erbjuder sina kunder konkurrenskraftiga lösningar inom kylning och klimatkontroll. Beijer Ref är en av de största kylgrossister i världen och finns representerade i 45 länder i Europa, Nordamerika, Afrika och Asien och Oceanien. Hemsida: www.beijerref.com