• Beijing8 AB/

Beijing8 fortsätter sin expansion och stärker sin närvaro i södra Sverige med ny restaurang i Helsingborg

Under 2018 har Beijing8 öppnat upp tre restauranger och den 26 oktober öppnar den fjärde. Beijing8 planerarna att fortsätta expandera för att bjuda allt fler gäster på dumplings och te runt om i Norden.

Skåne är den näst största marknaden efter Stockholm vad det gäller försäljning av dumplings i dagligvaruhandeln, och därför var valet att öppna en restaurang i Helsingborg helt naturligt för Beijing8.

SöDER är det perfekta läget för oss på Beijing8 med närhet för boende, butiker, Campus Helsingborg samt ligger i direkt anslutning för många arbetsplatser. Vi tror köpcentrumet kommer bli en ny mötesplats, där vi på Beijing8 erbjuder något spännande och nytt!” Säger Pablo Jorda Driftschef på Beijing8.

Under hela öppningsveckan erbjuder Beijing8 en speciellt framtagen avsmakningsmeny med både dumpling och bao för endast 88 kronor. Läs mer om öppningserbjudandet och andra händelser på den lokala facebooksidan här.

Vill du delta på Beijing8s VIP premiär redan torsdag den 25 oktober?
Vi välkomnar press, boende och arbetande i området. Vänligen hör av dig till oss på Nihao@beijing8.com

Taggar: