Utökad ISO-certifiering

Årets ISO-certifiering är klar och Bellman Group har även utökat sitt certifikat med nyförvärven Norrvidinge och Ivarssons.

Bellman Group behåller sin certifiering för 9001, 14001 och 45001 och utökar i år sitt certifikat till att även inkludera dotterbolagen Ivarssons och Norrvidinge i alla tre standarderna. Bellman Group strävar kontinuerligt efter att arbeta med problemlösning och att implementera lösningar i syfte att förbättra processer och arbetssätt.

”Vi kan konstatera att när vi integrerar kontinuerlig förbättring i vår dagliga verksamhet driver detta kvalitet, resultat, kundnöjdhet och engagemang inom hela Bellman Group. Jag är stolt över det fantastiska arbetet med fokus på kvalitet, miljö och arbetsmiljö som hela organisationen gör varje dag och som ligger till grund för ISO-certifieringen”, säger Magnus Persson, VD Bellman Group.

För ytterligare information:

Magnus Persson, VD Bellman Group
Tel: +46 (0) 70 583 52 30
E-post: magnus.persson@bellmangroup.se

Bellman Group är en anläggningskoncern som verkar inom bergsprängning, schakt, transport och hantering av massor i Sverige. Under 2021 omsatte koncernen ca 2,9 miljarder kronor. Bellman Group, med huvudkontor i Solna, har cirka 600 anställda och omkring 1300 underentreprenörer. Moderbolagets företagsobligation är noterad på Nasdaq Stockholm. Bellman Group är en koncern i stark tillväxt med en uttalad förvärvsstrategi.
Läs mer här: www.bellmangroup.se