Huvudägares förslag till val av styrelseledamöter och revisor, arvoden, etc. inför årsstämma

Huvudägare föreslår att årsstämman väljer om Fredric Forsman, Per Grosskopf och Lennart Gillberg till styrelseledamöter.  Fredric Forsman föreslås bli omvald till styrelsens ordförande. Föreslås vidare att nuvarande revisor, revisionsbolaget Örlings PricewaterhouseCoopers AB, omväljs med Henrik Boman som huvudansvarig revisor.

Dessutom föreslår huvudägare att styrelsearvodet för kommande räkenskapsår skall utgå med 150 000 kr till styrelsens ordförande och med 75 000 kr till ledamöterna, innebärande ett totalt arvode om 300 000 kr. Det föreslås vidare att arvode till revisorerna skall utgå enligt godkänd räkning.

Årsstämman kommer att hållas torsdagen den 9 juni kl 13:00 på Magnus Ladulåsgatan 3, Stockholm.

David Ziemsky, VD, BellPal Holding AB
E-post: dz@bellpal.com
Telefon: +46 70 453 96 25.

Om BellPal

För mer information, se BellPals hemsida www.bellpal.com