Bemannia etablerar sig i Göteborg

Ledningen för Bemannia har beslutat att öppna ytterligare ett kontor i Sverige – denna gång i Göteborg. Detta för att finnas på plats för de kunder som Bemannia nyligen har skrivit avtal med i området.

Bemannia fortsätter sin expansion med etableringar runt om i Sverige. Denna gång är det Göteborgs tur vilket stärker Bemannias närvaro inom regionen. Lokaliseringen av kontoret kommer att bli i World Trade Center Göteborg – en modern och inspirerande plats som ligger i Svenska mässans lokaler vid Hotel Gothia Towers.

- Naturligtvis är vi väldigt glada att etablera ett kontor i en sådan trevlig och professionell miljö. Närheten till våra kunder var också klart avgörande för beslutet och vi kommer att succesivt förstärka organisationen vartefter vi växer, säger Staffan Bruzelius VD på Bemannia.

För mer information kontakta Staffan Bruzelius, vd
Hemsida: www.bemannia.se
Facebook: www.facebook.se/bemannia

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Sedan tidigare har Bemannia ramavtal med 24 kommuner och ett 70-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetslednings-system ISO 9001:2008 samt Miljöledningssystem 14001:2004. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 30 år.