Bemannia står som segrare ännu en gång och skriver avtal med Österåker kommun

Österåker kommun har genomfört en upphandling inom bemanningstjänster. De tjänster som efterfrågas är Administratör, Arkivarie, Registrator, Controller, Ekonomi/redovisningsassistent samt Redovisningsekonom. Bemannia kvalificerade sig och vann i samtliga kategorier.

Det är fantastisk roligt att få vinna den här upphandlingen och vi är alla mycket stolta. Dessutom att vi skriver ett avtal inom samtliga tjänster visar på vår mångsidighet, säger Staffan Bruzelius, koncernchef på Bemannia. Sedan tidigare har Bemannia ett rekryteringsavtal med Österåker kommun.

Avtalet träder i kraft 2013-01-01 och gäller t o m 2015-12-31.

E-post: vd@bemannia.se
Hemsida: www.bemannia.se
Facebook: www.facebook.se/Bemannia

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap,
PR & Information, Marknad & sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner, 14 landsting och över 200 kommunala bolag och myndigheter runt om i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen och Akademikerna. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.