Bemannia tecknar avtal med Västervik

Av Västerviks tilldelningsbeslut framkom att kommunen nu kommer att teckna avtal med Bemannia angående leverans av personaluthyrningstjänster inom yrkeskategori Socionomer.

Västervik är den 18 kommunen som Bemannia har ett pågående ramavtal med och vi ser det som ytterligare ett bevis på vårt kvalitativa och långsiktiga arbete med våra kunder.

Beslutet innebär att Bemannia kommer att förse kommunen med socionomkonsulter under de närmsta två åren samt en möjlighet till en förlängningsoption på totalt två år.

Genom tilldelningsbeslutet bevisar Bemannia återigen sin styrka som leverantör inom personaluthyrningstjänster.

‐ Vi har genom flertalet liknande tilldelningar fått det bekräftat att vi är starka inom offentlig sektorn och extra kul är att vi samtidigt kunnat bibehålla vår styrka inom den privata sektorn.

‐ Vi visar återigen vilken styrka vi har i vårt erbjudande med tjänster av hög kvalitet, attraktiva priser och inte minst möjligheterna att ge kunderna flexibla lösningar och tillgänglighet.

Staffan Bruzelius, vd

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 18 kommuner och ett 40-tal förvaltningar och myndigheter i Mälardalsregionen. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i över 26 år.