Eskilstuna Energi & Miljö väljer Bemannia

Eskilstuna Energi & Miljö har genomfört en upphandling gällande bemanningstjänster.

De tjänster som upphandlingen avser är, assistent allmän administration, kundtjänstmedarbetare, ekonomiassistent, inköpsassistent, säljassistent, IT-assistent och personal till återvinningscentralen.

Med totalt 18 inkomna anbud var det Bemannia stod som segrare i ett flertal tjänster efter rangordning.

Eskilstuna Energi och miljö är leverantören för el, fjällvärme, vatten, avlopps- och avfallstjänster likväl som bredbandsnät. Eskilstuna Energi och miljö ägs av Eskilstuna kommun och ser till att leverera dess tjänster med minsta möjliga inverkan på miljön.

– ”Det är väldigt glädjande för oss att vi har vunnit denna upphandling och vi ser fram emot detta samarbete med Eskilstuna Energi & Miljö och att få leverera duktig och kompetent personal”, säger Staffan Bruzelius, Koncernchef på Bemannia.

Avtalet träder i kraft 2013-01-01 – 2014-12-31 med chans till ytterligare 24 månaders förlängning.

För mer information kontakta Staffan Bruzelius,
Telefon: 08-845 300 eller 0771-84 53 00
www.facebook.se/Bemannia
Twitter: @bemannia

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Sedan tidigare har Bemannia ramavtal med 34 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen och Akademikerna. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Citat

Staffan Bruzelius, Koncernchef på Bemannia