Micasa Fastigheter anlitar Bemannia inom personalentreprenad

Micasa Fastigheter beslutar att tilldela Bemannia avtal inom internservice omfattande Kundtjänst, Reception samt Vaktmästeri.

Avtalet innebär att Bemannia övertar totalansvaret för internservicen på Micasa Fastigheters huvudkontor. Totalt omfattar entreprenaden åtta miljoner kronor under avtalstiden som löper i två år med möjligheten för parterna att förlänga avtalet med ytterligare två år.

‐ Vi är förstås oerhört stolta över att kunna erbjudande våra befintliga och nya kunder tjänster av högsta kvalitet, attraktiva priser och inte minst möjligheterna till flexibla lösningar på ett givet behov.

- I och med avtalet förstärker Bemannia sin position bland kommunalägda fastighetsbolag då företaget sedan tidigare haft avtal med Familjebostäder, Svenska Bostäder, Stockholmshem och SISAB.

Genom ramavtalet bevisar Bemannia återigen sin styrka som leverantör inom personal-entreprenader och därmed få Micasa Fastigheters förtroende trots hård konkurrens från bland annat företag som G4S Security Services och Brainpeople.

För mer information kontakta:

Staffan Bruzelius, vd
E-post: vd@bemannia.se
Hemsida: www.bemannia.se
Facebook: www.facebook.se/bemannia

Bemannia är ett publikt och svenskägt rekryterings- och bemanningsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom rekrytering, uthyrning och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Sedan tidigare har Bemannia ramavtal med 21 kommuner och ett 70-tal förvaltningar, bolag, landsting och myndigheter runtom i Sverige. Ledningen för bolaget har varit verksam i rekryterings- och bemanningsbranschen i snart 30 år.